
Garantie en Klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Neem in dat geval contact met ons op via mail: info@zachtbeddengoed.nl telefoon of wattsapp 0612198441 ( wij kunnen geen garantie bieden op de rits bij onjuist gebruik.
gebruiksaanwijzing/garantie rits
De rits die wij gebruiken is de best bevonden rits voor dit materiaal beddengoed. Deze loopt soepel en er heeft geen last van eventuele haartjes van de stof die erin komen. Wel dient men de rits goed te gebruiken: dat houdt in dat je het lopertje tussen duim en wijvinger pakt en deze zo open en dicht maakt.
Als je de rits open maakt door aan weerszijden van de rits (dekbedovertrek) te trekken zal het lopertje los schieten. Het lopertje kun je zelf wel weer op de rits zetten zodat de rits weer functioneert.
Een onvolkomenheid of een niet werkende rits graag melden binnen 48 uur nadat de bestelling is ontvangen dit zullen we dan direct voor je oplossen.
klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Neemt u in dat geval altijd contact op met info@zachtbeddengoed.nl We zullen ons uiterste beste doen om dit samen met en voor u op te lossen.