Retourneren   
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen houden. Wat de reden ook is u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van rede te annuleren en te retourneren.

U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Wel vragen wij een bijdrage van 6,00 voor het retour van u thuis naar de webwinkel. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Zachtbeddengoed geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@zachtbeddengoed.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goed orde retour ontvangen is. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Het retourlabel is 14 dagen geldig, als het verlopen is dient u zelf voor een verzendlabel te zorgen.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

ruilen
Uiteraard kunnen wij een ander product leveren. Je kunt daarvoor de procedure volgen voor het retour sturen van een artikel (zie hierboven) en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Eventuele bezorgkosten worden dan wel opnieuw berekend.

Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

 

 

Als een bestelling niet binnen 7 dagen wordt afgehaald bij een pickup point zal deze door de pakketdienst weer retour worden gestuurd naar de afzender (zachtbeddengoed.nl) de gemaakte verzendkosten komen dan voor rekening van de klant. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om de bestelling op tijd op te halen neem dan even contact met ons op en zullen we samen kijken naar een oplossing.


Return
It may happen that you want to return an order. Perhaps because you do not like the product or maybe there is another reason why you would not want to keep the order. Whatever the reason, you have the right to cancel and return your order up to 14 days after receipt without giving any reason.

You will then be credited with the full order amount. We do ask for a contribution of 6.00 for the return from your home to the webshop. If you make use of your right of withdrawal, the product will be returned to the entrepreneur with all accessories supplied and in its original condition and packaging. To exercise this right, please contact us at info@soft-beds.nl. We will then refund the order amount due within 14 days after registration of your return, provided that the product has already been returned in good order.

If the product is damaged or the packaging is more damaged than necessary to try the product, we can pass on this depreciation of the product to you. So treat the product with care and make sure that it is well packaged when returning it.

The return label is valid for 14 days, if it has expired you must provide a shipping label yourself.

Accidentally entered the wrong delivery address? Then contact us as soon as possible. We will then try to change the order for you.

exchange
Of course we can deliver another product. You can follow the procedure for returning an item (see above) and then place a new order. Any delivery costs will then be recalculated.
For questions you can always contact us.



If an order is not picked up at a pickup point within 7 days, it will be returned by the parcel service to the sender (soft-beds.nl). The shipping costs incurred will then be borne by the customer. If you are unable to pick up the order on time, please contact us and we will look for a solution together.